TAJEMNICZY KLIENT
Zalety
badania Tajemniczego Klienta
Rosnąca konkurencja na rynku sprzedaży produktów i usług powoduje rosnące wymagania Klientów i ogromny wzrost znaczenia bezpośredniego kontaktu z klientem. Nowoczesny klient przestaje przywiązywać uwagę tylko do oferty, a chce poczucia bezpieczeństwa i pewności.
Coraz więcej czasu i uwagi poświęca się na szkolenie i motywowanie pracowników, a co za tym idzie, zwiększenie zysków. Ale jak sprawdzić, czy działania te przynoszą zamierzony skutek?
Badanie metodą tajemniczego klienta jest doskonałym narzędziem, które pomaga sprawdzić faktyczny poziom jakości obsługi Klienta. Audytor wciela się w postać klienta typowego dla danej branży i z tej perspektywy ocenia sposób, w jaki jest obsługiwany przez personel.
Podczas obserwacji Tajemniczego Klienta badamy poniższe aspekty:
- Wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną badanego obiektu
- Wizerunek pracowników i ich miejsca pracy
- Powitanie klienta w placówce
- Analizę potrzeb klienta
- Prezentację oferty przez pracowników
- Obiekcje potencjalnego Klienta
- Finalizacja
- Pożegnanie
- Dyskrecja
- Subiektywne oceny audytora
- Inne w zależności od Klienta i specyfiki badanej branży


Corocznie nasza sieć audytorów realizuje tysiące audytów na terenie całej Polski
Badania Tajemniczego Klienta realizujemy od 2011 roku na terenie całego kraju.
Współpracujemy obecnie z siatką ponad 1.200 doświadczonych audytorów, dysponujemy zasobem ok. 70 tys. potencjalnych audytorów – osób zarejestrowanych w naszej bazie. Nasza siatka z roku na rok jest systematycznie powiększana. Każdy audytor przechodzi testy wstępne oraz każdorazowo szkolenia do każdego realizowanego projektu.
Profile naszych audytorów są bardzo zróżnicowane, co pozwala na ich wszechstronne wcielanie się w Tajemniczego Klienta. Są to osoby w różnym wieku, z różnym doświadczeniem życiowym, z różnym wykształceniem, z różnymi preferencjami.